Een sterk merk 

If you don’t know where you are going,
you’ll end up somewhere else

Een sterk merk

If you don’t know where you are going,
you’ll end up somewhere else

Je hoeft niet de hele trap te zien, zet gewoon de eerste stap.

De vertaalslag van jouw visie naar een merk- & marketing strategie is de eerste stap die we gaan zetten.

Online zichtbaarheid is namelijk nooit een doel op zich. Het is alleen succesvol zodra het een positieve verandering teweeg brengt.

In de richting van de bestemming die jij wilt bereiken met jouw bedrijf.

Samen de eerste stap maken?

Workshop: Een Sterk Merk

In een actieve workshop: "Een Sterk Merk", doorlopen we in dagdeel o.a. de volgende vraagstellingen stap-voor-stap:

✔ Wie ben jij als ondernemer;
✔ Wat zijn jouw doelstellingen, jouw ambities;
✔ Wat is de essentie van jouw merk?
✔ Wie zijn je klanten en wat zijn hun vragen?
✔ Met welke producten, diensten en/of kennis kan jij deze klanten verder helpen;
✔ Diensten / producten en de markten;
✔ Wat is jouw bedrijfsidentiteit; hoe wil je overkomen;

Tijdens de workshop is er alle ruimte om te sparren en ik denk actief mee en geef advies om de beste vorm te vinden om je onderneming te presenteren. Hierdoor leggen we een stevig fundament voor de merkstrategie, zodat we op basis daarvan het bedrijf optimaal kunnen positioneren.

Verder op onderzoek uit

Door desktop research gaan we een aantal externe zaken, zoals je klanten en de concurrenten, verder uitdiepen.

Reflectie & Uitwerking

Na deze inspirerende fase weten we precies wie je als ondernemer bent, wat je kunt en doet, waarom je het doet en waar je naartoe wilt en we begrijpen wie je klanten zijn en hoe ze kiezen.

Dit alles wordt verwerkt in een overzichtelijk naslagwerk, zodat het als leidraad gehanteerd kan worden in alle verdere stappen die je als ondernemer gaat maken.

Merkstrategie - Online Ondernemersvisie

Welke richting wil jij op?

Een eigen en afgestemde aanpak.

Leeg

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Branding

Met branding geef je je bedrijf karakter, een identiteit. 

Kleuren, beelden, vormen, lettertypes, stijl.
Alles vult elkaar aan en versterkt elkaar, zodat je een brand identiteit hebt die helemaal weerspiegelt waar je voor staat.

Marketing Website

Je website is het hart van je online communicatie, hier komt alles samen en vindt de conversie plaats. Het is als het ware je online vertegenwoordiger.

Met een website strategie laten we de mix tussen ontwerp, ontwikkeling en marketing voor ons werken. Door de huidige situatie in kaart te brengen en te kijken naar jouw doelstellingen en ambities, maken we een doorstart met een langetermijnstrategie.

Media

 

Wat ga jij vertellen? En op welke manier?

We halen alles uit de kast om de rode loper uit te leggen voor jouw potentiële klanten.

Dit zeggen anderen:

De toegevoegde waarde van Marjan laat zich van meet af aan zien. Marjan is in staat, als één van de weinigen, een website te zien als een middel om een doel te bereiken.
Een website is een verlengstuk van de organisatie en bepaalt hoe de klant naar de organisatie kijkt en deze waardeert.

Marjan combineert met haar aanpak marketing en webontwikkeling in een totaalplaatje waarmee een grote meerwaarde ontstaat voor de aanvrager.

In eerste gesprekken zal Marjan vragen stellen en op zoek gaan naar wat de wens exact is om zo de juiste vertaling te maken.
Daarin wordt ook advies gegeven om tot een optimale invulling te komen. Vervolgens start een bouw- en creatief proces van realisatie waarbij je als klant nauw betrokken bent.

Pim Schoonderwoerd

CCO, Micemedia, Micemedia

Direct een eerste stap zetten?

Maak vrijblijvend een kennismakingsgesprek.

Tijdens onze kennismaking luister ik graag naar jouw verhaal.
Je ambities, dromen en plannen.
Daar word ik enthousiast van!

Kan ik je ergens mee helpen?