Merkstrategie Traject 

If you don’t know where you are going,
you’ll end up somewhere else

Een sterk merk

If you don’t know where you are going,
you’ll end up somewhere else

Je wilt een merk bouwen dat staat als een huis, een merk dat jouw idealen en visie weerspiegelt.
Maar waar begin je? Hoe onderscheid je jezelf in een markt vol concurrentie?

Bij Online Ondernemersvisie helpen we je om je merk te definiëren, te versterken en helder te communiceren.

Met het Merkstrategie Traject leg je een stevig fundament voor jouw bedrijf. Samen ontdekken we wat jouw merk uniek maakt en ontwikkelen we een strategie waarmee je jouw ideale klanten raakt.

Dit traject is dé basis voor een krachtige merkidentiteit en succesvolle marketing.

Klaar om jouw merk naar een hoger niveau te tillen?

Waarom kiezen voor een Merkstrategie?

Star Icon © Online Ondernemers Visie / Marjan Schmit Visser - Lees hier verder: Merkstrategie | Online Ondernemersvisie

Duidelijkheid

Je weet precies wie je bent als merk en hoe je dat communiceert.

Star Icon © Online Ondernemers Visie / Marjan Schmit Visser - Lees hier verder: Merkstrategie | Online Ondernemersvisie

Herkenbaarheid

Jouw klanten zien in één oogopslag waar jij voor staat.
.

Star Icon © Online Ondernemers Visie / Marjan Schmit Visser - Lees hier verder: Merkstrategie | Online Ondernemersvisie

Groei

Met een sterk fundament kun je gericht investeren in marketing en promotie.

Wat levert het op?

Star Icon © Online Ondernemers Visie / Marjan Schmit Visser - Lees hier verder: Merkstrategie | Online Ondernemersvisie Een heldere handleiding dat als leidraad dient voor al je toekomstige stappen.

Star Icon © Online Ondernemers Visie / Marjan Schmit Visser - Lees hier verder: Merkstrategie | Online Ondernemersvisie Praktische handvatten om jouw merk te positioneren en zichtbaar te maken.

Star Icon © Online Ondernemers Visie / Marjan Schmit Visser - Lees hier verder: Merkstrategie | Online Ondernemersvisie Inspiratie en richting om jouw droomklanten aan te spreken.

Fysiek schrijven; de voordelen

Wat krijg je precies?

Bij het Merkstrategie Traject krijg je:

✓ Een uitgebreide workshop van een dagdeel met praktische oefeningen.

✓ Diepgaand onderzoek naar jouw markt en doelgroep.

✓ Een uniek werkboek dat jouw merkstrategie vastlegt.

✓ Toegang tot persoonlijk advies en sparring tijdens de sessies.

Investering: €749,- (betaling in termijnen mogelijk)

Voor wie is dit traject bedoeld?

 

Het Merkstrategie Traject is perfect als:

Star Icon © Online Ondernemers Visie / Marjan Schmit Visser - Lees hier verder: Merkstrategie | Online Ondernemersvisie Je een nieuw bedrijf start en direct goed willen beginnen.

Star Icon © Online Ondernemers Visie / Marjan Schmit Visser - Lees hier verder: Merkstrategie | Online Ondernemersvisie Jouw bedrijf die vastloopt in de positionering en merkverhaal.

Star Icon © Online Ondernemers Visie / Marjan Schmit Visser - Lees hier verder: Merkstrategie | Online Ondernemersvisie Je grote plannen hebt met je bedrijf en jouw visie willen concretiseren.

Ben jij klaar om jouw merk écht te laten spreken?

Stap-voor-stap naar een sterke merkpresentatie


Het traject bestaat uit vier concrete fases waarmee we jouw merk van binnenuit opbouwen:

Merkstrategie Fase

Inzicht in je bedrijf, je aanbod, de markt en je klanten.

1. Kennismaking

Ik bezoek je bedrijf, je komt langs in de studio of we hebben online contact om elkaar te leren kennen.

We bespreken wat je doet, waar je ambitie ligt en of er zaken zijn waar je tegenaan loopt.

2. Workshop “Een Sterk Merk”

Een interactieve sessie waarin we dieper ingaan op jouw doelen, kernwaarden en ideale klant.
We doorlopen alle elementen van een sterke merk om tot een heldere positionering en merkstrategie te komen.

3. Research

We onderzoeken trends, concurrenten en kansen binnen jouw markt. Dit geeft ons de inzichten die nodig zijn voor een strategische aanpak.

4. Reflectie & uitwerking

Alle inzichten worden samengebracht in een op maat gemaakt handboek: jouw unieke merkkompas dat richting geeft aan al je communicatie.

Veel gestelde vragen

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

1. Hoe lang duurt het traject?

Gemiddeld duurt het traject 6 tot 12 weken, afhankelijk van jouw input en beschikbaarheid.

2. Kan ik dit combineren met andere diensten zoals branding of webontwikkeling?

Ja! Het Merkstrategie Traject vormt de basis voor branding, webontwikkeling en andere marketinguitingen.

3. Wat als ik al een merk heb, maar dit wil vernieuwen?

Geen probleem. Samen kijken we naar wat werkt en wat verbeterd kan worden. Dit traject helpt je om een frisse, consistente merkidentiteit op te bouwen.

Wat is er mogelijk na het merkstrategie traject?

Vanuit de Merkstrategie Fase zijn de onderstaand vervolgstappen mogelijk:

Dit zeggen anderen:

De toegevoegde waarde van Marjan laat zich van meet af aan zien. Marjan is in staat, als één van de weinigen, een website te zien als een middel om een doel te bereiken.
Een website is een verlengstuk van de organisatie en bepaalt hoe de klant naar de organisatie kijkt en deze waardeert.

Marjan combineert met haar aanpak marketing en webontwikkeling in een totaalplaatje waarmee een grote meerwaarde ontstaat voor de aanvrager.

In eerste gesprekken zal Marjan vragen stellen en op zoek gaan naar wat de wens exact is om zo de juiste vertaling te maken.
Daarin wordt ook advies gegeven om tot een optimale invulling te komen. Vervolgens start een bouw- en creatief proces van realisatie waarbij je als klant nauw betrokken bent.

Pim Schoonderwoerd

CCO, Micemedia, Micemedia

Ben jij er klaar voor

om jouw bedrijf betekenisvol te laten groeien?

Maak vrijblijvend een kennismakingsgesprek.

Vertel me jouw verhaal en laten we dat inspirerend
in beeld brengen en in de wereld zetten,
op een manier die écht bij jou past.

Tijdens onze kennismaking luister ik graag naar jouw verhaal.
Je ambities, dromen en plannen.

Daar word ik enthousiast van!

 

Your business, your story, your way!

 

Kan ik je ergens mee helpen?