Beginnen bij het begin

Maar wat is het begin dan?

“De essentie van strategie is kiezen wat niet te doen” ~ Michael Porter

 

En wat wel natuurlijk 🙂

 

Tijdens onze kennismaking luister ik graag naar jouw verhaal. Je ambities, dromen en plannen.

Daar word ik enthousiast van!

 

 

Welke richting wil je op? En wat kan ik daarin betekenen?

Een doel zonder plan is slechts een wens

 

Wat zijn je ondernemersdoelstellingen, jouw ambities en de behoeftes van je klanten?
Op basis hiervan gaan we de communicatie van de bedrijfs- en merkfilosofie en aanbod optimaal positioneren.

In een persoonlijk gesprek komt o.a. het volgende stap-voor-stap aan bod:

  • Wie ben jij als ondernemer;
  • Wat is de bedrijfsidentiteit;
  • Bedrijfsdoelstelling; welke ambities heb je;
  • Je klanten en hun vragen;
  • Met welke producten en/of kennis kun je jouw doelgroep verder helpen;
  • Diensten / producten en de markten;
  • In kaart brengen van marketing strategie en tools.

Voor ons gesprek ontvang je van mij het werkboek "Het DNA van jouw onderneming" om aan de hand van een aantal vragen alvast te brainstormen.

Tijdens het gesprek is er ruimte om te sparren en ik kijk en denk actief met je mee en geef advies om de beste vorm te vinden om jouw onderneming online te laten zien. 

 

Welke richting wil jij op?

Een eigen en afgestemde aanpak.

Leeg

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Marketing Website

Je website is het hart van je online communicatie, hier komt alles samen en vindt de conversie plaats. Het is als het ware je online vertegenwoordiger.

Met een website strategie laten we de mix tussen ontwerp, ontwikkeling en marketing voor ons werken. Door de huidige situatie in kaart te brengen en te kijken naar jouw doelstellingen en ambities, maken we een doorstart met een langetermijnstrategie.

Branding

Met branding geef je je bedrijf karakter, een identiteit. 

Kleuren, beelden, vormen, lettertypes, stijl.
Alles vult elkaar aan en versterkt elkaar, zodat je een brand identiteit hebt die helemaal weerspiegelt waar je voor staat.

Content

 

Wat ga jij vertellen? En op welke manier?

We halen alles uit de kast om de rode loper uit te leggen voor jouw potentiële klanten.

Online Marketing

 

De route bepalen. Jouw merk in verbinding brengen met de ideale klant. Een lange termijn relatie bouwen.  Daar doen we het voor.

Dit zeggen anderen:

De toegevoegde waarde van Marjan laat zich van meet af aan zien. Marjan is in staat, als één van de weinigen, een website te zien als een middel om een doel te bereiken.
Een website is een verlengstuk van de organisatie en bepaald hoe de klant naar de organisatie kijkt en deze waardeert.

Marjan combineert met haar aanpak marketing en websitebouw in een totaalplaatje waarmee een grote meerwaarde ontstaat voor de aanvrager.

In eerste gesprekken zal Marjan vragen stellen en op zoek gaan naar wat de wens exact is om zo de juiste vertaling te maken.
Daarin wordt ook advies gegeven om tot een optimale invulling te komen. Vervolgens start een bouw- en creatief proces van realisatie waarbij je als klant nauw betrokken bent.

Pim Schoonderwoerd

CCO, Micemedia, Micemedia

Zullen we kennismaken?

Ik hoor graag alles over je bedrijf om te kijken wat ik voor jou kan betekenen!

Kan ik je ergens mee helpen?