De toegevoegde waarde van Marjan laat zich van meet af aan zien. Marjan is in staat, als één van de weinigen, een website te zien als een middel om een doel te bereiken.
Een website is een verlengstuk van de organisatie en bepaald hoe de klant naar de organisatie kijkt en deze waardeert.

Marjan combineert met haar aanpak websitebouw en marketing in een totaalplaatje waarmee een grote meerwaarde ontstaat voor de aanvrager.

In eerste gesprekken zal Marjan vragen stellen en op zoek gaan naar wat de wens exact is om zo de juiste vertaling te maken.

Daarin wordt ook advies gegeven om tot een optimale invulling te komen. Vervolgens start een bouw- en creatief proces van realisatie waarbij ook de opdrachtgever nauw betrokken is.

Uiteindelijk weet de opdrachtgever als geen ander exact wat en hoe er gecommuniceerd moet worden. Het aanleveren van beeldmateriaal en teksten is dan ook een proces waarbij de opdrachtgever ‘aan het werk’ mag en moet.

Een creatief – en werkproces om tot een goed eindproduct is iets dat ontstaat uit samenwerking tussen de aanvrager en de bouwer. Marjan weet als geen ander hier vorm en invulling aan te geven.